Pre-opening hotela
Pre-opening faza je ključna za svaki novi hotel. Pre-opening faza ima za cilj pripremu hotelskog objekta za tržište, pripremu ljudskih resursa i postavljanje svih operativnih funkcija za jedan hotel.
![menadzment_hotel](https://hotelijer.me/wp-content/uploads/2017/11/menadzment_hotel.jpg)
![ljudski_resorsi](https://hotelijer.me/wp-content/uploads/2017/11/ljudski_resorsi.jpg)
Ljudski resursi:
- Regrutovanje Generalnog menadžera
- Regrutovanje šefova odeljenja i celokupnog personala
- Uspostavljanje osnovnih standarda za personal
- Specijalizovana obuka personala
Marketing i prodaja:
- Brendiranje hotela
- Definisanje kanala distribucije i prodaje
- Marketinška strategija
- Priključivanje hotela na GDS – Globalni Distribucioni Sistem
- Kreiranje politike cijena
- Priprema i sprovođenje svečanog otvaranja – “Grand Opening”
![marketing_prodaja](https://hotelijer.me/wp-content/uploads/2017/11/marketing_prodaja.jpg)
![finansije](https://hotelijer.me/wp-content/uploads/2017/11/finansije.jpg)
Finansije:
- Izrada budžeta za Pre-opening fazu
- Izrada budžeta za prvih 12 mjeseci poslovanja hotela
- Upravljanje budžetom
Priprema hotela za inspekcijske kontrole, sertifikacije i kategorizaciju:
- Priprema objekta za kontrole svih vrsta inspekcija
- Implementacija i priprema za sertifikaciju sistema HACCP
- Priprema objekta za zvaničnu kategorizaciju
![inspekcijske_kontrole](https://hotelijer.me/wp-content/uploads/2017/11/inspekcijske_kontrole.jpg)
Nadgledanje i praćenje hotelskih operacija
Naša kompanija pruža permanentnu podršku vlasniku ili menadžmentu hotela, u toku poslovanja hotela. Podrška se ogleda u direktnoj aktivnosti naše kompanije u fazi vodjenja objekta po usvojenoj proceduri, kontinuirane konsultacije i neposredne kontrole sprovedenih aktivnosti.